Lviv - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van Sander Elie - WaarBenJij.nu Lviv - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van Sander Elie - WaarBenJij.nu

Lviv

Door: Sander Stephan Joost

Blijf op de hoogte en volg Sander

20 Mei 2013 | Oekraïne, Lviv

Afgelopen nacht in slechts 20 min. de grens tussen Polen en Oekraïne gepasseerd. Wat een mazzel. Meestal sta je hier 2 uur te wachten op deze drukste grensovergang vh land, ook 's nachts en in het weekend. Nu waren we nagenoeg de enigen. Vanwege pinksteren misschien... dit is pas écht Oost-Europa. Iemand nog een Lada nodig? Haha, nee die zie je toch steeds minder hier. Veel moderne auto's. Lekker geslapen en nu aan de koffie in de stralende zon en warmte! Zo een paar uur door de stad slenteren en dan naar Kiev. De eerste tijdzone zijn we met de trouwe A4 gepasseerd, we hebben de tijd 1u vooruit moeten zetten. Lviv is trouwens één en al UNESCO, zeker de moeite waard mensen!! Tot later, vanuit Kiev!

• 20 Mei 2013 - 09:44

Amber:

Haai lieverds! Wat fijn dat jullie lekker door konden rijden! Ben blij dat de reis tot zover iig voorspoedig loopt! Post je ook wat foto's van een en al Unesco?:p ben benieuwd! Hele goeie reis verder! Geniet en wees
    Voorzichtig!! Love you! X

• 20 Mei 2013 - 22:14

Gemma En Herman:

Wat een geluk hebben jullie gehad aan de grens! Zo liggen jullie zeker goed op schema!
    We volgen jullie op de voet, alleen niet letterlijk dan! Xxx

• 22 Mei 2013 - 01:31

Dennis Elie:

Leuk om te lezen wat jullie allemaal uitspoken! Geniet ervan en doe voorzichtig. Ik let goed op die 2 lelijke vissen van jullie ;) liefs dun deun