Kirgizie - Reisverslag uit Bisjkek, Kyrgizië van Sander Elie - WaarBenJij.nu Kirgizie - Reisverslag uit Bisjkek, Kyrgizië van Sander Elie - WaarBenJij.nu

Kirgizie

Door: Sander & Stephan

Blijf op de hoogte en volg Sander

10 Juni 2013 | Kyrgizië, Bisjkek

Groeten vanuit een zonovergoten, apart Bishkek. Bishkek is de hoofdstad van Kirgizie en het is hier snikheet. Gister in Almaty was het ook al 39 a 41 graden! Bishkek heeft nog een echte Sovjet uitstraling maar is erg gemoedelijk en modern qua mogelijkheden om te winkelen, te internetten, uit eten te gaan, enz. We komen hier veel toeristen tegen van over de hele wereld! We hebben een B&B midden in het centrum en we amuseren ons prima. Gisteravond zijn we hier aangekomen en vandaag hebben we de hele dag Bishkek bezocht. Morgenvroeg gaan we eerst nog naar de bazaar van Bishkek en daarna rijden we via het schitterende Ysyk-Kol-meer naar Karakol!

We hebben nog 42 foto's geplaatst bij het verslag 'De 3 mooiste steden van Oezbekistan' dus leef jullie uit zou ik zeggen. Ben benieuwd hoeveel foto's jullie kunnen zien want er waren nogal wat problemen tijdens het uploaden. Wij kunnen slechts 20 van de 42 foto's zien! :-(

Tot snel! ciao ciao

• 10 Juni 2013 - 19:07

Ine Haenen:

hoi stephan en sander,
    Bedankt weer voor de mooie foto's. wij kunnen er echter ook maar 20 zien, maar krijgen toch een geweldig mooi beeld van jullie reis. Goeie reis verder en geniet van jullie laatse 2 weekjes.

• 10 Juni 2013 - 19:47

Gemma Elie:

Hallo reizigers,
    Ik heb dus volop mee kunnen genieten en alle 42 foto's kunnen bewonderen op mijn ipad!
    Morgen kan ik het eerste mondelinge reisverslag vernemen van Joost! Hij komt morgen bij mij eten en dan zal hij wel heel wat te vertellen hebben, haha. Groeten en kusjes van mam xxx